-
Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse
Nr. | Chapter | Page. |
Saturs | 1 | |
Ievads | 2 | |
Specializācijas prakses kalendārais plāns | 4 | |
Vēroto stundu konspekti | 5 | |
1.stundas konspekts | 6 | |
2. un 3. stundas konspekts | 8 | |
4.stundas konspekts | 10 | |
5.stundas konspekts | 12 | |
6. stundas konspekts | 14 | |
7. stundas konspekts | 16 | |
8. stundas konspekts | 18 | |
9. stundas konspekts | 20 | |
Vadīto stundu konspekti | 22 | |
1.stundas konspekts | 23 | |
2.stundas konspekts | 27 | |
3. stundas konspekts | 31 | |
4. un 5. stundas konspekts | 35 | |
Ieguvumi no prakses | 42 |
Klase: 5. klase latviešu valoda (vēroju 2 vienādas stundas 5. b un 5. c klasē)
Temats: Vārdu darināšana
Mērķis: Radīt skolēniem izpratni par jaunu vārdu darināšanas iespējām un to pielietojumu.
Secinājumi
Gada sākumā, „ saņemot” 5. klases , skolotāja ir profesionāli strādājusi pie skolēnu disciplīnas, jo vēroto stundu laikā ne reizi nebija situācijas, kad skolēnu nedisciplinētības dēļ tiktu traucēts mācību process.
Ar metodēm, kādas skolotāja rādīja stundā, bērni ir pieraduši strādāt ikdienā, jo viņiem neradās jautājumi, kā to pildīt. Piemēram ,es nezināju, kas ir dubultās lasīšanas metode, bet tiklīdz bērni dzirdēja šo vārdu salikumu, tā zināja, kas jādara.
Bērni zina , kas stundā ir jāpadara. Pie tāfeles vienmēr tiek piesprausta lapiņa ar to, kādi uzdevumi stundā ir jāpaveic. Skolēniem nav pretenziju pret mājasdarbiem, jo viņiem ir skaidrs, ka to, ko neizdara klasē, pilda mājās, ja izpildīts viss, mājasdarba nav.
Skolotājas stunda ir loģiska un secīga. Loģiskums stundā rada drošības sajūtu bērniem un mobilizē viņus darbam, kas, savukārt, izslēdz disciplīnas problēmas klasē.
Skolotājas stunda atbilst viņas izvirzītajam stundas mērķim un, manuprāt, tas arī tika pilnībā realizēts.…
Tā ir pedagoģijas studenta latviešu valodas un literatūras praskes atskaite, kurā ietilpst prakses kalendārais plāns un vēroto un vadīto stundu konspekti.
