Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 1.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 2.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 3.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 4.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 5.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 6.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 7.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 8.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 9.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 10.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 11.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 12.
  • Presentations 'Produktu un pakalpojumu reklamēšanas metodes tīmeklī', 13.
Extract

Reklāmai izvirzāmās vispārīgās prasības
Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem.
Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.

Secinājumi
Internetu var pieskaitīt pie efektīviem mārketinga un reklāmas līdzekļiem pat nelielos lokālos tirgos.
Ja on-line reklāmu pareizi fokusēt un izvietot, tad reklāmas informācija būs pieejama 24 stundas diennaktī, vienlaikus simtiem un tūkstošiem cilvēkiem, neatkarīgi no tā, kur cilvēki atrodas. Ļoti svarīga ir arī maksimālā atgriezeniskās saites operativitāte internetā.

Author's comment
Atlants