Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas apjomi Latvijā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāmas apjomi 2004. gadā salīdzinājumā ar 2003.gadu    4
  Vides reklāma iekaro savu vietu citu mediju vidū    7
  Datu analīzes statiskās metodes    8
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Reklāmas apjomi 2004. gadā salīdzinājumā ar 2003. gadu

Varētu teikt, ka reklāmas tirgus Latvijā aug straujāk nekā inflācija. Latvijas reklāmas tirgus apjoms 2004. gadā sasniedzis 82,86 miljonus latu, panākot 8,9 % pieaugumu salīdzinājumā ar 2003. gadu (75,8 milj. Ls). Par to liecina TNS BMF apkopotie dati.
Reklāmas apjoms medijos (ATL) 2004. gadā sasniedzis 49,3 miljonus latu un aizņem 59,5% no kopējā reklāmas tirgus. Savukārt 40,5% no reklāmas tirgus apjoma (33,56 milj. Ls) pērn izlietots ārpusmediju reklāmā (BTL) – pārdošanas veicināšanā, tiešā komunikācijā utt. Salīdzinot ar 2003 gadu, straujāk auguši reklāmas apjomi medijos – par 14%. Krietni mazāk audzis BTL apjoms – par 2,6%.
TNS BMF apkopotie dati par Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomu sākot no 2000. gada liecina par reklāmas strauju attīstību Latvijā.

Author's comment
Atlants