Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Integrēta diena ar sensomotorās jomas dominanti', 1.
  • Samples 'Integrēta diena ar sensomotorās jomas dominanti', 2.
  • Samples 'Integrēta diena ar sensomotorās jomas dominanti', 3.
  • Samples 'Integrēta diena ar sensomotorās jomas dominanti', 4.
  • Samples 'Integrēta diena ar sensomotorās jomas dominanti', 5.
Extract

Pastaiga
Vērojam tuvākā apkārtnē kokus, krūmus, puķes. Kā daudzi ir mainījuši krāsas, likās vakar tā nebija. Skatāmies tuvākam kokam kā sāk dzeltēt lapas! Redzat, cik daudz lapu ir zem koka pa labi no mums? Varam parotaļāties, jo sētnieks vēl nav koku apciemojis! Kā pūta lielais vējiņš ? Lido lapas, lido, lido mums uz galvas! Metam gaisā, ļaujam lapām lidot! Kāds nokrīt zemē, tūlīt tiek apbērts ar lidojošām lapām. Ķeram lielāko lapu, salīdzinām, kuram vislielākā? Bet kurš noķēris mazāko lapiņu? Saliekam no lapām vienu lielu kaudzi , bet otru mazu kaudzīti! Ja atnāk ezītis , lai izvēlas kuru kaudzīti ņemt, gatavojot ziemas migu. Bet mēs klusiņām sastājamies pa divi un ejam tālāk vērot, skaistos rudens skatus. (4.6.7.uzd.)

Pēcpusdiena
Turpinām skatīt grāmatas par rudeni. Ja kāds vēlas var līmēt, vai vienkārši rotaļāties ar rudens materiāliem, kuri doti interešu centros. Daži nolemj gatavot krelles, vērt salocītās lapas uz diega. Mazliet parunājam par rudens lietiņu, lietus pilieniem un mākoņiem. Bet tas, mīļie bērni, būs temats rītdienai!

Author's comment
Atlants