Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 1.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 2.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 3.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 4.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 5.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 6.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 7.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 8.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 9.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 10.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 11.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 12.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 13.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 14.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 15.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 16.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 17.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 18.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 19.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 20.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 21.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 22.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 23.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 24.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 25.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 26.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 27.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 28.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 29.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 30.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 31.
  • Research Papers 'Patstāvīgais darbs priekšmetā "Programmēšanas valodas. Pascal". Spēle "Labirints', 32.
Extract

Uzdevuma nostādne.
Spēle saucās „Labirints”. Spēlei ir 6 līmeņi, katrs nākamais ir grūtāk par iepriekšējo. Katrs līmenis skaitās par pabeigtu, ja tiek sasniegts sarkanais aplis – izeja no labirinta. Spēle skaitās uzvarēta ja tiek vinnēti visi līmeņi. Kamēr spēlētājs spēlē tiek skaitīts laiks, jo mazāk laika aizņem viss ceļš, jo labāk. Spēles beigās sekundes, kas tika patērētas uz visu spēli tiek ierakstītas failā un spēlētājs var redzēt arī iepriekšējos rezultātus. Spēles laikā lietotājs vada dzeltena apļa kustību pa ekrānu ar klaviatūras taustiņu palīdzību.
Ieejas dati
Pirms spēles sākumam spēlētājam tiek piedāvāta izvēlne un noteikumi īsuma. Ar izvēlnes palīdzību viņš var sākt spēli, mainīt spēles ātrumu, apskatīt iepriekšējus rezultātus un iziet no programmas. Spēles laikā spēlētājs vada figūru ar bultiņu palīdzību uz klaviatūras. Pirms katra līmeņa sākuma programma nolasa līmeņa karti no teksta faila. Tas ir izdarīts lai varētu vieglāk pievienot vai rediģēt līmeņus. Spēles beigās lietotajam ir iespēja ievadīt savu vārdu lai tas saglabātos kopā ar pabeigtu līmeņu skaitu un kopēju laiku. Pēc tā lietotājam atkal tiek piedāvāta izvēlne. Gandrīz jebkura laika momentā spēlētais var apstādināt spēli un iziet ar Esc taustiņa palidzību.
Visi izejas dati programma ir angļu valodā. Tas ir izdarīts lai izvairītos no nepieciešamības lietot transliterāciju, t.k. latviešu alfabēta burti nav iekļauti standarta simbolu skaitā. Uzreiz pēc programmas palaišanas lietotājam tiek paziņots, kas tā par spēli un īsumā aprakstīts vadīšanas princips. Uz ekrāna tiek izvadīta izvēlne, kurā var izvēlēties vienu no četriem punktiem. Spēle norisinās grafiskajā režīmā. Spēles laikā uz ekrānu tiek izvadīts līmeņa numurs, galejs mērķis (izeja no labirinta), speles laiks un līmeņa karte. Laiks tiek izvietots ekrāna augšējā labajā stūrī. Pats labirints tiek izvietots ekrāna centrā kā baltas sienas tumšpelēkā fonā. Pēc līmeņa pabeigšanas ar lieliem burtiem uz ekrānu tiek izvadīts paziņojums „You won!”, un paradīts laiks, kas tika patērēts uz līmeņa pabeigšanu. Programma gaida kamēr tiek nospiests Enter taustiņš un pēc nospiešanas izvada uz ekrānu jauno līmeni. Ja visi līmeņi pabeigti, tiek izvadīts paziņojums ka spēlē ir vinnēta un uz ekrānu tiek izvadīt rekordu ieraksti.…

Author's comment
Atlants