Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 1.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 2.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 3.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 4.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 5.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 6.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 7.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 8.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 9.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 10.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 11.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 12.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 13.
  • Presentations 'Mārketinga veidi', 14.
Extract

Tenku mārketings
Tas izpaužas tādā veidā, kad tiek apzināti izplatītas baumas, savas popularitātes celšana vai cenšanās kādu nomelnot.

Agresīvais mārketings
Telekomunikāciju tirgū šobrīd, iestājoties asai konkurencei, jāmēģina realizēt vēl agresīvāki un efektīvāki, kā arī inovatīvāki risinājumi. Reklāmas ir pamanāmākas, bet sabiedrisko attiecību arsenāls izpaužas brīžos, kad viens tirgus spēlētājs apsūdz otru par pārkāpumiem reklāmā vai klientu [negodīgā] pārvilināšanā.

Smaržu mārketings
Labvēlīgas vides radīšanai
Traucējošu aromātu novēršanai
Pārdošanas veicināšanai
Darbaspēju paaugstināšanai
Smaržas ir spēcīgs un svarīgs mārketinga instruments, kuru konkurētspējas paaugstināšanai izmanto daudzās uzņēmējdarbības jomās – tirdzniecībā, birojos, bankās, restorānos, viesnīcās, medicīnas iestādēs, izglītības iestādēs u.c.

Author's comment
Atlants