Evaluation:
Published: 22.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 1.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 2.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 3.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 4.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 5.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 6.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 7.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 8.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 9.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 10.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 11.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 12.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 13.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 14.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 15.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 16.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 17.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 18.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 19.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 20.
  • Presentations 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 21.
Extract

SECINĀJUMI (I)
SIA «Spilva» vides profila stiprās puses parāda, ka visnozīmīgākais uzņēmumā ir eksports
Vides profila vājās puses parāda, ka nozīmīgākais faktors uzņēmumā ir pastas iepirkšana no ārvalstīm
Iespējas parāda, ka visnozīmīgākie faktori ir apgrozījuma pieaugums un iesaistīšanās projektos

SECINĀJUMI (II)
Nozīmīgākie draudi uzņēmumā ir konkurences paplašināšanās un krīze eksportētājvalstīs
Tipoloģiskās grupas indekss ir 0,69, tas nozīmē, ka uzņēmumā ir augsts iekšējo elementu stiprums, kas veicina uzņēmējdarbības veiksmīgu attīstību un konkurētspēju, bet daļa iekšējās vides elementi, kas tiek klasificēti kā neitrāli vai vāji, vēl ir pilnveidojami tālākai uzņēmuma izaugsmei

Atlants