Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 1.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 2.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 3.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 4.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 5.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 6.
  • Presentations 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Patērētāja rīcība tirgū   
  Patērētāju rīcības faktori   
  Pircēju rīcības psiholoģija   
  A.Maslova vajadzību hierarhija   
Extract

Psiholoģiskie faktori produktu izvēlē:
Motīvs – ir vajadzības intensīva iedarbe uz cilvēku, prasība apliecināt vajadzību;
Uztvere - ir kāda objekta atspoguļojums un interpretācija personas apziņā;
Apgūšana – ir uzkrātās pieredzes ietekmē izraisītās noteiktās pārmaiņas rīcībā;
Pārliecība – ir noteikts un stingrs uzskats par kāda objekta īpašībām un savu rīcību;
Attieksme – ir personas kāda objekta vērtējums un līdz ar to iespējamās rīcības izvēle.…

Author's comment
Atlants