Evaluation:
Published: 09.01.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 1.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 2.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 3.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 4.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 5.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 6.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 7.
  • Summaries, Notes 'Bruņinieku audzināšana. Amatnieku un pilsoniskā audzināšanas sistēma', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bruņinieku audzināšanas sistēma    4
2.  Amatnieku audzināšanas sistēma    5
3.  Pilsoniskā audzināšanas sistēma    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Secinājumi
Jebkura izglītības sistēma ir vēsturiska, tā ir cieši saistīta ar sabiedrības attīstību. Noteikta sabiedrības attīstības satadija, kā likums, atbilst noteiktām izglītības sistēmām. Katrā sabiedrībā ir savs mācību mehānisms, jaunu dzīvības ražošanas formas.
Viduslaiki mūsu prātos asociējas ar trim iestādēm- klosteris, impērija un universitāte. Divas no šīm iestādēm radās jau senajos laikos, vienīgi universitātes radās viduslaikos.
Viduslaikos izglītība bija ļoti labi attīstījusies, salīdzinājumā ar senajiem laikiem. Jo tieši viduslaikos parādijās dažādi mākslas stili, grāmatas un rakstītprasme.


Author's comment
Atlants