• Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas veicinātājs

     

    Research Papers10 Pedagogy

Evaluation:
Published: 27.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 1.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 2.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 3.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 4.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 5.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 6.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 7.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 8.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 9.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 10.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 11.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 12.
  • Research Papers 'Vecāku iesaistīšanās mācību procesā kā sākumskolas skolēnu pienākuma apziņas vei', 13.
Extract

Nereti plašsaziņas līdzekļos tiek runāts par skolotāja lomu un atbildību, audzinot skolēnus, ierādot tiem mācīšanās kultūru, dažādas dzīves vērtības, attieksmes, atbildību, kā arī pienākuma apziņu. Tomēr bieži vien tiek aizmirsts, ka pirmais un galvenais bērna paraugs ir viņa vecāki, kuriem ir būtiska nozīme mācību procesā, īpaši sākumskolā un pamatskolā. Mūsdienās vecāki mēdz būt pārāk aizņemti pildot savus darba pienākumus, līdz ar to laika, ko pavadīt ar bērniem sāk pietrūkt. Iespējams, ka citi bērni par to pat priecājas, bet tajā pašā laikā samazinās mācību kvalitāte. Aizvien biežāk var redzēt, ka skolēni uz stundām nāk nesagatavojušies – nav izpildīti mājasdarbi, līdzi nav paņemti nepieciešamie materiāli. Sākumskolas skolēni vēl nav tik pieredzējuši, lai visu atcerētos, tādēļ vecākiem vajadzētu sekot līdzi tam, ko bērns dara mājās, kā sagatavojas stundām, kā arī izskaidrot, kādi ir skolēna pienākumi. Pētījuma autors uzskata, ka sabiedrībai trūkst zināšanu par to, kā vecāku iesaistīšanās ietekmē skolēna attieksmi pret mācībām un skolēna sasniegumus. …

Author's comment
Atlants