Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētās macības pamatizglītībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētās macības pamatizglītībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētās macības pamatizglītībā', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrētās macības pamatizglītībā', 4.
  • Summaries, Notes 'Integrētās macības pamatizglītībā', 5.
Extract

5. diena: Brīvā dabā
Bērni pastāsta par saviem nedēļas vērojumiem. Kopā ar skolotāju apkopo rezultātus. Pēc redzēto putnu skaita, sakārto tos augošā secībā. Salīdzina, cik nometnieku, cik gājputnu un cik mājputnu ir redzēts, rēķina par cik vairāk un mazāk. Noteikt visizplatītāko vietu, kur bērni ir redzējuši vairāk putnu.
Pastaiga pa skolas teritoriju un pilsētas parku. Putnu vērošana un atpazīšana, to raksturošana. Ieklausīties putnu dziesmā, noteikt, kas par putnu. Izlikt skolas teritorijā un parkā bērnu gatavotās putnu barotavas ar ēdienu.
Pārrunas par atbildību pret dzīvo dabu un tās iemītniekiem, par darbu, kas palīdz dabai un tās iemītniekiem. Diskusijas par to, ko cilvēks var darīt tās labā, bērni stāsta savu piedzīvoto un redzēto.

Prasmes un iemaņas
• Prast sakārtot augošā vai dilstošā secībā lielumus.
• Prast iegūt informāciju no tabulām.
• Prast salīdzināt pēc skaita un izrēķināt par cik mazāk un vairāk.
• Prast saudzēt un rūpēties par dabu un tās iemītniekiem.
• Prast izstāstīt situācijas, savas domas par tām.

Author's comment
Atlants