Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 1.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 2.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 3.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 4.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 5.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 6.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 7.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 8.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 9.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 10.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 11.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 12.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 13.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 14.
  • Practice Reports 'Integrētā prakse sākumskolā', 15.
Extract

Dominante – Dabas zinības.
Integrētie priekšmeti – Mājturība un tehnoloģijas, Vizuālā māksla.
Klase – 2.klase
Temats – Cilvēks
Laiks – 80 min.
Izmantotās metodes, darba organizācijas formas – Pāru darbs, individuālais darbs, pārrunas.
Stundas mērķis – Pilnveidot skolēna priekšstatus par to, kas ir cilvēks, kādas ir cilvēka vajadzības, kas katram kopīgs un atšķirīgs.
Mācību saturs –
1. Dabas zinības - Cilvēka ķermeņa daļas.
2. Vizuālā māksla – Krāsa.
3. Mājturība un tehnoloģijas – Darbs ar papīru (kartona griešana pa kontūru).
Uzdevumi –
1. Veidot saskarsmes prasmes;
2. Attīstīt iemaņas darboties patstāvīgi, lai veiktu piedāvātos uzdevumus;
3. Pilnveidot izpratni pašiem par sevi un citiem;
4. Audzināt tolerantu attieksmi pret veicamo darbu.
Nodarbības izklāsts – Stundas sākumā kopīgi noskaidrojām, kas ir cilvēks – dzīva būtne ar savām vēlmēm, atšķirībām un vajadzībām.
Izdalu darba lapas (skat. Pielikumā Nr. 1). Vispirms piedāvāju izkrāsot attēlu. Aicinu skolēnus uz kopīgu sarunu par to, kas viņam kopīgs un atšķirīgs ar attēlā redzamo cilvēku. Pēc tam piedāvāju darba lapā savienot ķermeņa daļas ar to nosaukumiem. Tad aicinu visiem piecelties kājās un kopīgi, man līdzdarbojoties, parādīt uz sevis ķermeņa daļas, kuras minētas darba lapā.
Piedāvāju veikt dinamisku pauzi - izkustināt rokas un kājas. Izpildīt dažādus vingrinājumus katrai ķermeņa daļai (apļot rokas, uztaisīt dažus pietupienus). Pēc dinamiskās pauzes aicinu skolēnus sadalīties pa pāriem un sagādāt visu nepieciešamo darbam – A3 formāta lapu un guaša krāsas. Piedāvāju skolēniem notonēt lapu pavasarīgās krāsās. Kad fons ir gatavs, skolēni noliek darbus uz galda, lai žūst, jo tas tiks pielietots turpmākajā stundas gaitā. …

Author's comment
Atlants