Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 5.
Extract

Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā.
Pētījumu veidi:
Pārdošanas efekta pētīšana. Firmas parasti vēlas noskaidrot, vai izmaksas reklāmai bijušas pārāk mazas vai pārāk lielas. Daudzas organizācijas attīsta reklāmas kampaņu valsts mērogā un tad novērtē efektivitāti. Pareizāk būtu izmēģināt reklāmu vietējā mērogā, novērtēt tās efektivitāti un tikai pēc tam reklāmas darbības lauku paplašināšanā tālāk, jau tērējot lielus naudas līdzekļus;
Vēsturiskā pieeja. Izmanto pagātnes pārdošanas datus un pagātnes reklāmas izmaksas un mēģina noteikt gaidāmo efektu pamatojoties uz loģiku un statistikas metodēm;
Eksperimentālā plānošanas metode . Firmas reklāmai paredzētos līdzekļus netērē visā teritorijā vienmērīgi, bet gan vienā daļā daudz, bet citā – maz.…

Author's comment
Atlants