Evaluation:
Published: 16.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 1.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 2.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 3.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 4.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 5.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 6.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 7.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 8.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 9.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 10.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 11.
  • Summaries, Notes 'Informācijas tehnoloģijas pedagoģiskā procesa organizēšanā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  IT – integrēta skolas mācību procesa sastāvdaļa    3
  Interneta izmantošana mācību iestādēs    4
  E – pasta lietošanas iespējas skolā    5
  IT – LIIS projekta ietvaros    6
  Datoru izmantošana citos mācību priekšmetos    7
  Datora plašais pielietojums pedagoģijā    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Mēs dzīvojam sabiedrībā, kura mācās pielāgoties straujam un dinamiskam dzīves ritējumam, mācās izdzīvot, mācās saskatīt iespējas un iniciēt pārmaiņas, mācās plānot un aktīvi atpūsties, mācās mācīties.
Pasaule ir izmainījusies, un straujas pārmaiņas notiek visu laiku. Vissvarīgākā izmaiņa attiecībā uz skolām ir informācijas apjoma sprādzienveidīgs pieaugums. Neviens nespēj zināt visu, un sasniegumi nevar būt atkarīgi no zināšanām. Skolu uzdevums kļūst pat grūtāks kā agrāk, jo no cilvēku nākotnes viedokļa tām jāizšķir, kuras zināšanas ir svarīgas, un kuras ir jāapgūst. Strauji pieaugošais zināšanu apjoms vairs nav apgūstams vienam cilvēkam. Mums vajadzīgas daudzveidīgas prasmes informācijas apgūšanai, apstrādei un izmantošanai. Jāzina, kur meklēt informāciju, kā to kombinēt un pielietot. Izglītots cilvēks pārvaldīs daudzpusīgus un radošus procesus un problēmu risināšanas metodes. Mūsdienu skolas pamatuzdevums ir attīstīt domāšanas prasmes, ieskaitot prasmes rīkoties ar informāciju.
IT – integrēta skolas mācību procesa sastāvdaļa
Arvien vairāk Latvijā ienāk jaunās informāciju tehnoloģijas, kas saistītas ar datoru. Tās skar arī skolu sistēmu.
Jebkura mācību priekšmeta mācīšana skolā nav pašmērķis, bet gan integrēta skolas mācību procesa sastāvdaļa, kuras virzību nosaka globāli sabiedriskie mērķi – katra skolēna personības attīstības rosināšana; skolēnu gatavošana profesionālai darbībai.…

Author's comment
Atlants