Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 1.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 2.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 3.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 4.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 5.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 6.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 7.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 8.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 9.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 10.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 11.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 12.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 13.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 14.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 15.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 16.
  • Research Papers 'Inovācijas tūrismā', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Inovācijas tūrismā    4
1.1.  Inovācijas definīcija, tipi un funkcijas    4
1.2.  Inovācijas būtība un pamatprincipi tūrismā    7
1.3.  Atbalsta instrumenti inovācijai    9
2.  Inovatīva darbība tūrismā    11
3.  Valsts atbalsts tūrisma inovāciju īstenošanai    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
Tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ir daudzu valsts galvenais ienākumu avots.
Tūrisms pastāvīgi attīstās, neskatoties uz dažādiem politiskā, ekonomiskā un sociālā rakstura šķēršļiem. Tūrisma bizness daudzos gadījumos ir iniciators un eksperimentētājs modernu tehnoloģiju ieviešanā un izstrādē. Tūrismā nepārtraukti mainās piedāvājuma formas un iespējas, paveras un tiek izpētītas jaunas iespējas.
Tūrisma nozares darbinieki nodarbojas ar dažādu formu un metožu atpūtas, ceļojumu, kultūras un izklaides pasākumu organizāciju. Tūrisma uzņēmējdarbības attīstība ir iespējama balstoties tikai uz jaunu ideju pamata, preču un pakalpojumu uzlabošanas un sortimenta paplašināšanā.
Tūrismā katru dienu ievieš dažādu veidu jauninājumus, kā zinātniski tehniska attīstības procesa, tā arī cilvēka intelektuālas attīstības iespaidā.
Sabiedrības attīstības rezultāta tūrisma inovācijas dažkārt rodas diezgan pēkšņi un neparedzami. Līdz ar to inovatīvu procesu izpētei, to rašanās cēloņiem, metožu izstrādei un īstenošanai ir ļoti interesanta praktiska un zinātniska nozīme.
Valsts valdības atbalsts inovāciju attīstībai tūrisma jomā ir ļoti svarīgs. Doto virzienu valsts atbalsta mehānismu izstrāde un realizēšana ir ļoti aktuāla.

Author's comment
Atlants