Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 1.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 2.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 3.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 4.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 5.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 6.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 7.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 8.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 9.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 10.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 11.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 12.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 13.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 14.
  • Research Papers 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurence un tās veidi    4
1.1.  Pilnīgā konkurence    6
1.2.  Oligopols    7
1.3.  Monopols    7
1.4.  Monopolītiskā konkurence    8
2.  AAS „Balta”    10
3.  AAS „Balta” darbība monopolītiskās konkurences apstākļos    12
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Extract

Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements.
Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu.…

Author's comment
Atlants