Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 1.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 2.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 3.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 4.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 5.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 6.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 7.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 8.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 9.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 10.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 11.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 12.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 13.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 14.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 15.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 16.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 17.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 18.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 19.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 20.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 21.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 22.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 23.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 24.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 25.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 26.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 27.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 28.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 29.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 30.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 31.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 32.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 33.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 34.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 35.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 36.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 37.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata attālinātam darbam ar skolēniem', 38.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Caurviju prasmju apguve    5
  Manas profesionālās pedagoģiskās darbības koncepcija    7
  Prakses atspoguļojums    10
  Atbildes uz jautājumiem    19
  PIELIKUMI    20
Extract

Atbildes uz jautājumiem

• Kādas jaunas atziņas ieguvu savam pedagoģiskam darbam, strādājot ar skolēniem attālināti?
Uzdevumi ir jāformulē skaidri un saprotami, lai skolēns izlasot tos saprot un izdara, ko esi ieplānojusi.
Nevajag vienlaikus uzdot daudz darbu, jo tas tikai skolēnus padara stresa pilnākus.
Komunikācija starp skolēnu un skolotāju un ļoti svarīga, lielākais atbalst skolēnam ir viņa ģimene un skolotājs. Ar kuru var sarunāties, sazvanīties, sarakstīties attālināti.
Skolēniem darbus uzdod uz ilgāku laika termiņu nekā klātienē mācoties, jo skolēniem ir daudz vairāk pašiem jāapgūst un ir lielāka apjoma darbi.
• Kas man sagādāja grūtības sekmēt skolēniem apgūstamās prasmes, strādājot attālināti?
Strādājot ar skolēniem attālināti, man sagādāja grūtības, tas, ka viņiem grūtāk ir saprast, ja uzdotais ir rakstiski nevis mutiski pateikts. Skolēni tik viegli neuztver uzdotā uzdevuma domu. Ir vairāk jautājumu nekā ikdienā. Skolēni novērtē to, ka skolā klātienē mācoties ir daudz vieglāk, nekā šajā situācijā.

Author's comment
Atlants