Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 16.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 17.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 18.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 19.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 20.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 21.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 22.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 23.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 24.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 25.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 26.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 27.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 28.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 29.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 30.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 31.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 32.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"', 33.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts    3
  Saimnieciskās darbības analīze    3
  Uzņēmuma mērķi    3
  Organizatoriska struktūra, plānošanas sistēma   
  Darba organizācija   
  Plānošanas sistēma   
  Bilance   
  Peļņas zaudējuma pārskats    6
  Marketinga analīze    6
  Mārketinga makrovide    6
  Mārketinga mikrovide   
  Sortiments   
  Sortimenta grupas   
  Jaunu produktu politika   
  Cenu politika   
  Pārdošanas organizācija un veicināšana   
  Virzīšana un reklāma   
  Darbs ar klientiem    12
  Mārketinga dienesta darbība    12
  Konkurenti    12
  Pircēji un lietotāji   
  Piegādātāji    15
  SVID analīze    15
  Secinājumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
  Pielikumi    19
Extract

Galvenais šīs prakses mērķis ir tirgus pētījums un analīze, kas jāveic konkrētai precei vai pakalpojumam, kā arī visa uzņēmuma kopējai darbībai. Sākumā ir jāsaprot, ko vispār nozīmē jēdziens – tirgus.
Definīcija skan - tirgus ir esošo un potenciālo pircēju kopums. Vecākais tirgus veids – tradicionālais tirgus. Tā ir vieta, kur pircēji un pārdevēji sastopas, lai veiktu savstarpējos darījumus.
Vairumā mūsdienu pilsētās vēl līdz šim ir sastopami tirgus laukumi vai tirgus zāles, kur pirkšana un pārdošana notiek tādā pašā veidā kā pirms gadsimtiem. Tomēr modernajā pasaulē vārdu “tirgus” mēs varam definēt dažādi. Tirgu visprecīzāk varētu definēt kā jebkuru vienošanos, kas dod iespēju pircējam un pārdevējam veikt darījumu, kura rezultātā tiek noteiktas cenas un notiek apmaiņa. Pircējiem un pārdevējiem nav vienam ar otru jāsatiekas. Sakaru līdzekļi palīdz sazināties cilvēkiem, kuri vēlas pirkt un pārdot. Mazi paziņojumi vietējas avīzes slejās arī ir efektīvs līdzeklis, lai savestu kopā pircējus un pārdevējus.
Ārzemju valūtas tirgū dīleri pērk un pārdod valūtu. Šie dīleri savstarpēji nesatiekas – daudzos gadījumos tos šķir tūkstošiem kilometru. Modernās komunikāciju sistēmas dod tiem iespēju precīzi zināt, kas notiek ar valūtu cenām dažādās pasaules malās. Dīleris Londonā var veikt darījumu ar partneri, kurš atrodas Ņujorkā tik pat efektīvi kā tad, ja viņi atrastos vienā kabinetā.
Šeit redzams, ka tirgus ir ļoti plašs jēdziens, un, ka tas ir dažādi tulkojams.…

Author's comment
Atlants