Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Inovatīvais mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Inovatīvais mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Inovatīvais mārketings', 3.
  • Summaries, Notes 'Inovatīvais mārketings', 4.
Extract

Inovatīvā mārketinga īpatnības
1.Starp zinātniski tehniskas produkcijas izstrādāšanu un reālu pielietošanu eksistē dažreiz diezgan nozīmīga laika atstarpe, galīgs rezultāts no tās izmantošanas pilnā mērā būs redzams tikai nākamajā periodā. Nākamā galaprodukta konkurētspēja ir atkarīga un no pētījumu virziena izvēles pareizuma zinātniski pētnieciskos un izmēģinājumu konstruktoru darbu veikšanas periodā. Tas nozīmē, jaunievedumu mārketinga sistēmā nozīmīgai vietai ir jāaizņem tehnoloģiskajai prognozei, kuras mērķi ir ZPIKC tāda virziena noteikšana, kura realizācijas rezultāti būs konkurētspējīgi nākotnē.…

Author's comment
Atlants