Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 1.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 2.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 3.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 4.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 5.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 6.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 7.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 8.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 9.
  • Research Papers 'Savstarpējās attiecības. Skolēns – skolēns', 10.
Extract

Saskarsme – mijiedarbības process. Rakstniece, filozofe Z. Mauriņa teikusi :,, Visgrūtāk ir ceļams saprašanās tilts, kas vieno cilvēku ar cilvēku ”.
Cilvēka rīcības motīvus nosaka vajadzība izjust kopību ar sabiedrību, integrēties tajā un vēlēšanās piederēt pie tās; cilvēks ir sociāla būtne, kas izprotama vienīgi holistiski; uzvedība ir mērķtiecīga, vienota un konsekventa; cilvēks ir aktīvs lēmējs, kas pats pēc savas subjektīvās un fenomenoloģiskās pieredzes veido savu personību.
Beheiviorisma skolas psihologi apgalvo, ka personību veido un kontrolē vienīgi vide, bet Junga skolas pārstāvji indivīdus uzlūko par būtnēm, kuru rīcību nosaka galvenokārt neietekmējamie bezapziņas faktori.
Ar cilvēka dabas pamatizpausmēm visā mūža ritumā saistās mērķis piederēt pie kādas sabiedrības daļas. Lai kāda arī būtu bērnu izcelsme, viņi ir sociālas būtnes un viņiem visiem nepieciešams izjust to, ka viņi pie kaut kā pieder, ka viņiem ir sava vieta ģimenē, skolā un tajās sociālajās grupās, kurām viņu dzīvē ir liela nozīme un kurās viņi cenšas iekļauties. …

Author's comment
Atlants