Evaluation:
Published: 14.09.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 1.
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 2.
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 3.
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 4.
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 5.
  • Research Papers 'Efektīvas reklāmas psiholoģiskie paņēmieni', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Oreola efekts    4
2.1.  Oreola efekta vēsture    4
3.  Greznums un cena    4
4.  Brends. Tas psiholoģiskais paņemiens    5
5.  Izmantotā literatūra    6
Extract

Reklāma un psiholoģija ir cieši saistīti. Ja psiholoģija ir „cilvēku uzvedības sistemātiska izpēte”, tad par mārketingu, pie kura attiecas reklāma var teikt, ka tas ir „cilvēku uzvedības tirgū sistemātiska izpēte”. Tas atšķirigumu maina tikai viens vārds. Reklāmai ir ļoti daudz psiholoģisko paņemienu, šeit mēs aplūkosim tikai dažus no tiem.
Modernie ASV reklāmas specialisti pieturas pie tā ka cilvēkam ir iespējami trīs psiholoģiskie stāvokļi:
• cilvēks zina kas ar viņu notiek un var izskaidrot to
• cilvēks apzinās savas jūtas, bet nevar izskaidrot to cēloni
• cilvēks neko nezin ne par savu stāvokli ne par cēloņiem kas to izraisījuši.
Pēdējā laikā īpaša uzmanība tiek pievērsta otrā un trešā psiholoģiskā stāvokļā pētījumiem, jo tie ir cieši saistīti ar motīvu analīzi.
Tiek izmantotas vairākas metodes motīvu noskaidrošanai.…

Author's comment
Atlants