Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 1.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 2.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 3.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 4.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 5.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 6.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 7.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 8.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 9.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 10.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 11.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 12.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 13.
  • Research Papers 'Bērna loma ģimenes mājturībā', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BĒRNA DARBAUDZINĀŠANA    4
2.  Rezultātu analīze    7
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
Extract

Pirmos priekštatus par darba nozīmi cilvēka dzīvē bērns gūst ģimenē. Viņa attieksmi pret darbu veido ģimenes dzīves apstākļi – tradīcijas, ģimenes sadzīve, vecāku intereses un prasības, savstarpējo attiecību formas. Ja abi vecāki kopīgi darbojas ģimenes saimniecībā, ja tēvs uzņemas smagākos darbus, palīdzot māmiņai, ja viņi apzinīgi veic ne tikai mājas soli, bet arī ražošanas darbu, tad bērns tāpat cenšas izpildīt savus mazos pienākumus un viņā pamazām veidojas atbildība, attieksme pret darbu.
Mērķis
Izpētīt LLU studentu attieksmi par bērna lomu ģimenes mājturībā.
Hipotēze
Katrā ģimenē bērnam tiek uzticēti kādi pienākmi, kuru izpildīšana atvieglo kopējo mājturībā veicamo darbu apjomu un padara bērnu centīgāku un apzinīgāku.

Lai noskaidrotu studentu domas par bērna lomu mājturībā izmantojām anketēšanu, kas ir aptaujas veikšana ar iepriekš sagatavotas anketas palīdzību. Kopā izplatījām 50 anketu eksemplārus, no kuriem arī 50 tika atgriezti jau aizpildīti.
Lielākā daļa anketās ietverto jautājumu bija slēgti – ar dotiem atbilžu variantiem. Vairāki jautājumi paredzēja arī iespēju izvēlēties atbildi “ cits variants____”, kur brīvajā vietā ierakstīt savu versiju. Bija arī vairāki atklātie jautājumi, kur studenti varēja ierakstīt savu viedokli. Apkopojot rezultātus, ievērojām, ka daži izvēlētie “ citi varianti____” patiesībā iekļāvās jau mūsu piedāvātajās un minētajās atbildēs. Kopumā izvērtējot atgrieztās anketas, secinājām, ka studentu attieksme atbildot uz izvirzītajiem jautājumiem ir bijusi nopietna.…

Author's comment
Atlants