Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 1.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 2.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 3.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 4.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 5.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 6.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 7.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 8.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 9.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 10.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 11.
  • Research Papers 'Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Spēles pedagoģiskā un psiholoģiskā nozīme apgūstot vides zinības   
1.1.  Spēles nozīme jaunāko klašu skolēniem   
1.2.  Spēles nozīme pusaudžu skolēniem   
2.  Spēļu klasifikācija   
3.  Spēļu veidi – imitācijas spēles   
4.  Spēles spēlēšanas vieta un tās nozīme   
5.  Praktiskā izpētes daļa   
6.  Imitācijas spēles 1.- 4. klasēm apgūstot dzīvesvides   
a)  ūdens   
b)  mežs   
c)  pļava   
d)  augsne   
e)  gaiss   
Extract

Vides zinības ir sarežģīts mācību priekšmets. Lai atvieglinātu tā apguvi amerikāņu pedagogs un dabas pētnieks Džosefs Kornels, krievu zinātnieki S. Rubinštiens, D.Ušinskis, latviešu psiholoģe M. Pļaveniece un citi psihologi, zinātnieki un pedagogi iesaka mācību procesā izmantot spēles. Spēle kā mācību metode ir mērķtiecīga darbība. Bērni spēlējoties atklāj un apzinās sevi kā personību. Ar spēles palīdzību skolēni mācās, iepazīt pasauli, izmēģināt dažādus rīcības modeļus, kas vēlāk palīdz viņiem izprast reālo dzīvi. Spēles veicina interesi, palīdz labāk saprast un iegaumē jēdzienus un jauniegūto informāciju.Tēma: Imitācijas spēļu izmantošana vides izglītībā

Pētījuma objekts: Mācību process vides izglītības stundās

Pētījuma priekšmets: Spēļu izmantošanas specifika pamatskolā

Pētījuma mērķis: Izpētīt imitācijas spēļu izmantošanas efektivitāti
vides izglītībā

Pētījuma hipotēze: Spēles var būt efektīvs mācību līdzeklis vides zinību apguvē…

Author's comment
Atlants