Evaluation:
Published: 24.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 1.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 2.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 3.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 4.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 5.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 6.
  • Research Papers 'Emocionālās inteliģences teorijas', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Emocionālā inteliģence   
1.1.  H.Gārdnera (Gardner) multiplās inteliģences teorija   
1.3.  D.Goulmaena (Goleman) teorija   
1.4.  R.Bar-Ona (Bar-On) emocionālās inteliģences teorija   
2.  Kritika   
3.  Plusi   
4.  Situāciju piemēri biznesā   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
Augsts IQ nav pietiekams rādītājs, lai cilvēks būtu veiksmīgs, labs darbinieks. Tā nepilnības novērš EI jeb emocionālā inteliģence.
Novērtējot potenciālo darbinieku EI, var noteikt tā vājās un stiprās puses, kā arī to, kādas varētu izveidoties savstarpējās attiecības.
Jo īpaši svarīga emocionālā inteliģence ir vadošo amatu pārstāvjiem.
EI ir iespējams laika gaitā mainīt. Tas pat ir vēlams – attīstīties, novērst nepilnības, tādejādi raugoties no uzņēmuma viedokļa – paaugstināt savu darbinieku vērtību, jo ir pierādīts, ka EI apmācības kursi ļauj uzlabot uzņēmuma produktivitāti, sūdzību skaita samazināšanos un darbā gūto traumu skaitu.
Lai noteiktu emocionālo inteliģenci, ir pieejami vairāki testi, piemērma, EQ-i, MCTAI. Šie testi izveidoti tā, ka tajos ir grūti izvēlēties pareizās atbildes, jo ir ievietoti pārbaudes jautājumi, līdz ar to testiem ir augsta ticamība.
EI papildina motivācijas teorijas.

Author's comment
Atlants