Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 1.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 2.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 3.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 4.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 5.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 6.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 7.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 8.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 9.
  • Presentations 'Sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem', 10.
Extract

Darba uzdevumi:
Iepazīties ar sākumskolas (6-11 g.) vecumposma īpatnībām sociālo prasmju attīstībā.
Raksturot sociālo prasmju attīstību.
Izpētīt sociālo prasmju attīstību sākumskolā.
Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus.
Sociālās prasmes
Sociālās prasmes ir prasmju grupa, kas nodrošina cilvēku savstarpējo mijiedarbību un komunikāciju.
Ar sociālo prasmju palīdzību cilvēks veido attiecības ar citiem cilvēkiem un apkārtējo pasauli.
Pētījums par sociālajām prasmēm
Anketas 4.klases skolēniem un skolotājiem.
Kopumā piedalījās 55 4. klašu skolēni un 13 skolotāji.
Kādas, jūsuprāt, ir galvenās sociālās prasmes, kuras jāapgūst bērnam sākumskolā?
Saprast viedokļu atšķirību
Iemācīties respektēt citus
Rūpes vienam pret otru
Kontrolēt sevi.…

Atlants