Evaluation:
Published: 08.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'E.Pētersona “Vispārīgās didaktikas” 1-38.lpp.', 1.
  • Summaries, Notes 'E.Pētersona “Vispārīgās didaktikas” 1-38.lpp.', 2.
  • Summaries, Notes 'E.Pētersona “Vispārīgās didaktikas” 1-38.lpp.', 3.
Extract

Eduarda Pētersona pedagoģiskie uzskati balstījās psiholoģijas atziņās. Viņš uzskatīja, ka labi rezultāti sasniedzami tikai tad, kad ir nodrošināti labi psiholoģiskie apstākļi.
“Viens no audzināšanas darba svarīgākajiem uzdevumiem ir mācīšana.”
[1;199] E. Pētersons darbā “ Vispārīgā didaktika” pauž uzskatu, ka skolēnu mācību procesā jāizmanto pēc iespējas vairākas (dažādas) metodes, ”jāmāca uzskatāmi, jāattīsta skolēna veselīga fantāzija, jāmotivē un jāradina patstāvīgi strādāt.” [2;265-266] Savā grāmatā autors vairākkārt mūs- lasītājus- pārliecina, ka skolotājs ir kā mākslinieks.

Author's comment
Atlants