Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 1.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 2.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 3.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 4.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 5.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 6.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 7.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 8.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 9.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 10.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 11.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 12.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 13.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 14.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 15.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 16.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 17.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 18.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 19.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 20.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 21.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 22.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 23.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 24.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 25.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 26.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 27.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 28.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 29.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 30.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 31.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 32.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 33.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 34.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 35.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 36.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 37.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 38.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 39.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 40.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 41.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 42.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 43.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 44.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 45.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 46.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 47.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 48.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 49.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 50.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 51.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 52.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 53.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 54.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 55.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 56.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 57.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 58.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 59.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 60.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 61.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību prakse sākumskolā', 62.
Extract

1.klase
Mācību priekšmets: dabas zinības
Temats: Dārzs
Stundas mērķis: iepazīstināt ar izplatītākajiem dārzeņiem, augļu kokiem un ogu krūmiem.
Mācību saturs: Informācijas iegūšana par dārzeņiem, augļu kokiem, un ogu krūmiem lasot, jautājot, klausoties, skatoties. Informācijas avotu (mācību grāmata, pētījumu burtnīca, Latvijas bērnu enciklopēdijas, kalendārs) izmantošana.
Stundas uzdevumi:
1.Mācēt grupēt augļus un dārzeņus;
2.veidot izpratni par augļu un dārzeņu nozīmi cilvēka organismā
3.noskaidrot dārzeņu garšu un krāsu.
Stundas gaita:
Ievads: Frontālais darbs. Skolotāja uzdod jautājumus:
Kas aug dārzā?
Kurus dārzeņus tu pazīsti?
Ar ko dārzeņi atšķiras?
Kāpēc audzē dārzeņus, augļus un ogas?
Kāpēc dārzeņi, augļi un ogas pirms ēšanas jānomazgā?
Kas dzīvo dārzā?(sliekas, krupji, tauriņi, bites, vardes, putni)
Skolēni atbild uz jautājumiem?
Galvenā daļa: Darbs grupās. Skolotāja aicina bērnos sadalīties trīs grupās, katrai grupai tiek iedalīta darba lapa – domu karte (pielik. Nr. 1,2 un 3) Uz kurām rakstīts – AUGĻU KOKI, OGU KRŪMI, UN DĀRZEŅI.
Skolēni atklāj, ar ko viņiem saistās jēdzieni dārzeņi, augļu koki, ogu krūmi.…

Author's comment
Atlants