-
Termināls "Vecmīlgrāvis". Piestātnes MKR-2 izpēte
Summaries, Notes15 Construction and construction works, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Annotation (anotācija angļu valodā) | 3 | |
Anmærkning (anotācija dāņu valodā) | 3 | |
1. | Termināls “Vecmīlgrāvis” raksturojums | 4 |
2. | Piestātnes vispārīgie dati | 6 |
3. | Klimatoloģiskais, hidroloģiskais un ģeoloģiskais raksturojums | 7 |
4. | Piestātnes konstrukcijas pamatelementi | 9 |
5. | Piestātnes aprīkojums | 11 |
6. | Piestātnes MKR – 2 tehniskais stāvoklis | 13 |
7. | Secinājumi | 15 |
8. | Ieteikumi | 16 |
9. | Slēdziens | 17 |
Informācijas avotu saraksts | 18 | |
Pielikums Nr.1 MKR-2 zemūdens apsekošanas akts | 19 | |
Pielikums Nr.2 Piestātnes MKR – 2 griezumi | 21 | |
Pielikums Nr.3 Studiju darbā pieminēto foto dislokācija | 23 |
7. Secinājumi
Esot uz SIA termināls „Vecmīlgrāvis” piestātnes MKR – 2, teorētiskās zināšanas, ko ieguvu lekcijās, varēju pārbaudīt praksē, kā arī ieraudzīt dzīvē. Esmu pateicīga termināla un Rīgas Brīvostas flotes darbiniekiem par sniegto informāciju.
Krāsas lobīšanās no poleriem nav būtiska problēma piestātnes ekspluatācijā, bet ar laiku nolobījumi var palielināties un ar kuģa tauvu nostiepumiem polera apkārtmērs var samazināties. Poleris var neizturēt slodzi un salūzt.
Piestātnes tehniskais stāvoklis ir vērtējams kā apmierinošs. Manuprāt, bojājumi nekādā veidā neapdraud konstrukciju, cilvēkus un tehniku, kas atrodas uz piestātnes, tāpēc nevajag veikt ierobežojumus ekspluatācijā vai slodzēs, kas tiek izmantotas uz piestātnes. Tomēr, tuvāko 10 gadu laikā es pieļauju iespēju, ka uz piestātnes radīsies būtiski bojājumi, jo pašlaik termināls veic „ielāpu” klāšanu, tas iespējams, varētu paildzināt piestātnes seguma noturību. Arī rūsa un krāsu nolobījumi nekādi nevar ierobežot piestātnes ekspluatāciju. Šos bojājumus var novērst – notīrot veco krāsu un pārkrāsojot polerus no jauna, jāveic profilakses pasākumi, nodrošinot regulāru krāsas lakojuma apkopi. Manuprāt, lielākā problēma, ar ko ikgadēji saskaras „Termināls Vecmīlgrāvis”, ir izskalojumi gruntī, līdz ar to, veidojas dzelzsbetona plātņu iesēdumi.
…
Darbā tika apkopota informācija par hidroloģiskajiem, klimatoloģiskajiem un ģeoloģiskajiem faktoriem. Tika aprakstīti piestātnes konstrukcijas pamatelementi un uzskaitīts piestātnes aprīkojums, kā arī noteikti tehniskie bojājumi, kuri konstatēti, esot uz piestātnes. Studiju darbs sastāv no 12 attēliem, 4 tabulām, 3 pielikumiem. Informācija šim darbam iegūta no 5 avotiem.
