Evaluation:
Published: 20.11.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 1.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 2.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 3.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 4.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 5.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 6.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 7.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 8.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 9.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 10.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 11.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 12.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 13.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 14.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 15.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 16.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 17.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 18.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 19.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 20.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 21.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 22.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 23.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 24.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 25.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 26.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 27.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 28.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 29.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 30.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 31.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 32.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 33.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 34.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 35.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 36.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 37.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 38.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 39.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 40.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 41.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 42.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 43.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 44.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 45.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 46.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 47.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 48.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 49.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 50.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 51.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 52.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 53.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 54.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 55.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 56.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 57.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 58.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 59.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 60.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 61.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 62.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 63.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 64.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 65.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 66.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 67.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 68.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 69.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 70.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 71.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 72.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 73.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 74.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 75.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 76.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 77.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 78.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 79.
  • Practice Reports 'Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite I un II', 80.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    3
1.  VATP un dizaina darbnīcas “RADE” raksturojums    4
2.  Uzņēmuma struktūra    6
3.  Mārketinga mērķu un uzdevumu analīzes kritēriji    8
4.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    10
5.  Mārketinga pētījumu metodes    11
6.  Uzņēmuma SVID analīze    12
7.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    14
8.  Uzņēmuma konkurentu izpēte un analīze    15
8.1.  Konstatētās problēmas un priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošanai    16
9.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    18
  Secinājumi    21
  Literatūras saraksts    22
10.  Pielikumi    23
  Ievads    27
11.  Ventspils valstpilsētas pašvaldības domes un pilsētas mārketinga nodaļas raksturojums    28
12.  Uzņēmuma struktūra    30
13.  Mārketinga mērķu un uzdevumu analīzes kritēriji    33
14.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    35
15.  Mārketinga pētījumu metodes    37
16.  Uzņēmuma SVID analīze    39
17.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    43
18.  Uzņēmuma konkurentu izpēte un analīze    45
19.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    47
20.  Secinājumi    51
21.  Kopsavilkums par prakses uzņēmumu mārketinga darbu salīdzinājumu    52
22.  Kvalifikācijas darba izstrādes materiālu apkopojums    53
23.  Literatūras saraksts    54
Extract

Dizaina darbnīca “RADE” atrodas VATP telpās. Tā ir tehnoloģiju telpa ar daudzām un dažādām iekārtām, kur ir iespēja pēc paša radīta dizaina apstrādāt apģērbu, plastmasu, metālu, kā arī koku, akrilu un dažādus kompozītmateriālus, lai veidotu aksesuārus, kā arī drukāt fotogrāfijas un uzlīmes vai arī izgatavot iepakojumus visiem darbnīcā radītajiem dizaina priekšmetiem. Darbnīcā ir pieejamas šādas iekārtas- lielformāta printeris/ griezējs, ruļļu laminators, Roll aplikatora darba galds, sublimācijas printeri, lielformāta un parasta izmēra termopreses, krūžu termoprese apdrukai, UV printeris, CNC griešanas galds, lāzera griezējs/ gravētājs, dažādi Bosch firmas rokas instrumenti, tiešās drukas printeris, izšūšanas iekārta un šujmašīna, 3D printeri, foto printeri, vakuuma formētājs, spirāļotāja iekārta, papīra perforētājs, papīra stūru griezējs, giljotīna, laminators, digitālais mikroskops un mini lāzergravētājs. Darbnīcas aprīkojums ir iegādāts ar “Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas” projekta ietvaros un tā līdzfinansētājs ir Eiropas Reģionālās attīstības fonds.
“RADE” galvenā darbības joma ir iekārtu izīrēšana uzņēmējdarbības attīstīšanai vai arī privātpersonām, kurām ir vēlme darboties un radīt unikālus produktus vairumā. Individuālus reklāmdrukas pasūtījumus uzņēmums neizpilda, tomēr to dara firma SIA „TechGym”, kas nomā iekārtas “RADE” telpās.…

Author's comment
Atlants