Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības novērtējums', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības novērtējums', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības novērtējums', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības novērtējums', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas attīstības novērtējums', 5.
Extract

Reklāmas uzdevumi:
Pastāstīt par jaunām precēm un jau esošo preču izmaiņām.
Izskaidrot preču īpašības un īpatnības
Aprakstīt iespējamos pakalpojumus
Veidot uzņēmuma tēlu
Veidot pārliecību par produkta markas priekšrocībām.
Mainīt pircēju uztveri par produkta markas priekšrocībām
Orientēt pircēju uz jauno produktu marku
Atgādināt pircējam ka prece viņam būs vajadzīga jau tuvākajā laikā.
Atgādināt, kur var nopirkt šo preci.
Saglabāt pircēja atmiņā priekšstatu par preci un tās priekšrocībām arī pēc sezonas beigšanās.
Pozitīvie reklāmas darbības aspekti:
• Atgādinoša reklāma – atgādina par savu eksistenci;
• Veicina savu atpazīstamību atbalstot un sponsorējot sabiedrībai un valstij nozīmīgus izglītības, kultūras un ilgtspējas projektus;
• Reklāma ir plaši pieejama gan drukātajos mēdijos, gan televīzijā, gan internetā;
• Aptver aktuālas tēmas, piemēram, ziemā – ziemas dīzeļdegvielas pozitīvās iezīmes;
• Statoil seko līdzi tendencēm un tehnoloģijām, piemēram, aktualizējoties „zaļajam” dzīves veidam, Statoil ievieš pārdošanā dabai draudzīgu degvielu vai attīstoties tehnoloģijām piedāvā savu aplikāciju vai klienti būti informēti, kur atrodas tuvākā Statoil uzpildes stacija un kādas akcijas šobrīd notiek;
• Statoil tīklā ir vienota reklāmas koncepcija un ļoti reti kādā reklāmā tiek izcelta kāda konkrēta stacija.
Negatīvie reklāmas darbības aspekti:
• Tā kā Statoil ir salīdzinoši dārgs, tad daļu klientu, tas piesaista tikai uz akciju laika periodu.

Atlants