Evaluation:
Published: 15.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 1.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 2.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 3.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 4.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 5.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 6.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 7.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 8.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 9.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 10.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 11.
  • Research Papers 'Adaptācija pirmsskolā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Bērna adaptācija pirmsskolā    2
  Adaptācijas perioda organizācija    4
  Pasākumi adaptācijas veikšanai    5
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Secinājumi
Analizējot informāciju, izmantoto literatūru un personīgo pieredzi, varu izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Adaptācijas periods ir ļoti nozīmīgs bērna attīstībai;
2. Bērns, kurš izjūt ciešāku saikni ar māti, jutīsies pamests, kā arī viņa adaptācijas process būs grūtāks;
3. Bērns, kas neizjust ciešu saikni ar māti vai ar vecākiem, bieži vien neatbilst emocionālai attīstībai, kas vēlāk var beigties ar to, ka bērns var izjust problēmas ar jūtām – mīlestība, empātija, līdzjūtība utt.
4. Ir ieteicami vairāki pasākumi, lai atvieglotu bērna adaptācijas periodu, piemēram, vecāku palikšana, konsultācijas ar vecākiem, atvērtie pasākumi, konsultācijas ar vecākiem un bērniem, sapulces utt. Tas viss veicina adaptācijas un ar to saistītu problēmu mazināšanu;
5. Pirms pirmsskolas izglītības iestādes gaitu uzsākšanas, vecākiem ir ieteicams ievērot ēšanas un dienas režīmu, kā arī attīstīt bērna individuālās iemaņas.

Author's comment
Atlants