Evaluation:
Published: 31.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 1.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 2.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 3.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 4.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 5.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 6.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 7.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 8.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 9.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 10.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 11.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 12.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 13.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 14.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 15.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 16.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 17.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 18.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 19.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 20.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 21.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 22.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 23.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 24.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 25.
  • Research Papers 'Pusaudžu valodas īpatnības', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācija, tās iedalījums    4
2.  Pusaudžu valodas iezīmes    5
2.1.  Nevēlami aizguvumi un slengs    6
2.2.  Vecvārdi un jaunvārdi    6
2.3.  Žargonismi    7
3.  Valodas lietojums pusaudžu vidū    9
4.  Valodas lietojums Druvas vidusskolas pusaudžu vidū    11
5.  Pusaudžu valoda sociālajos tīklos    18
  Secinājumi    20
  Izmantotie informācijas avoti    21
Extract

Secinājumi
Rakstot savu darbu, darba vadītāja izdarīja vairākus secinājumus
1. Komunikācija ir process, kura mērķis ir ietekmēt partnera uzvedību, emocijas un darbību, ka arī sniegt jaunu informāciju. Tā iedalās divos veidos – verbālajā un neverbālajā.
2. Pusaudžu valoda ir neliterāra valoda, kuru pusaudži lieto ikdienā. Pusaudžu valoda ir slenga, svešvārdu, dažādu atvasinājumu, neliterāru vārdu, saīsinājumu, jaundarinājumu un rupjību pārpilna.
3. Aizguvumi ir nevēlami vārdi, kas ienākuši valodā, kaut arī tajā jau ir vārdi atbilstošo jēdzienu nosaukšanai. Visbiežāk pusaudži lieto aizguvumus no angļu valodas. Slengs ir īpašs valodas paveids, ko savā starpā lieto kādas sociālas grupas pārstāvji.
4. Jaunieši ir aktīvākie jaunvārdu darinātāji. Jaunvārdi jeb neoloģismi ir vārdi, kas valodā ienākuši un nostiprinājušies samērā nesenā pagātnē, bet žargonismi ir kropli, neliterāri, bieži no citas valodas aizgūti vārdi un izteicieni ar izteiktu negatīvu nokrāsu. Žargons liecina par zemu tā lietotāja kultūras līmeni, tāpēc pusaudžiem to nevajadzētu lietot.

Author's comment
Atlants