Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mājturības stundas plāns', 1.
  • Summaries, Notes 'Mājturības stundas plāns', 2.
  • Summaries, Notes 'Mājturības stundas plāns', 3.
  • Summaries, Notes 'Mājturības stundas plāns', 4.
  • Summaries, Notes 'Mājturības stundas plāns', 5.
Extract

Skolotāja ar skolēniem sasveicinās.
Skolotāja rāda skolēniem grāmatzīmes no dažāda materiāla. Skolēni tās rūpīgi apskata.
Skolotāja uzdod jautājumu:
„Kā jūs domājat, kas tās ir?”
Skolēni mēģina atbildēt uz jautājumu.
Skolotāja paskaidro, ka tās ir grāmatzīmes un pajautā:
„Kur var izmantot grāmatzīmes?”
„Kāpēc tās ir vajadzīgas?”
„Vai grāmatzīmes var būt dažādas?”
Skolēni izsaka savas domas un spriedumus par grāmatzīmju izmantošanu.
Skolotāja palīdz nonākt pie pareizajām atbildēm, ja bērniem kaut kas ir nesaprotams.…

Author's comment
Atlants