Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 1.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 2.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 3.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 4.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 5.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 6.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 7.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 8.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 9.
  • Research Papers 'Kredīta ņemšanas iespējas un riski', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.3.  Hansabankas komercdarbības vieta Latvijas banku sektorā   
1.4.  Privātpersonu kredītiespējas Hansabankā   
4.  Secinājumi un priekšlikumi   
5.  Izmantotā literatūra un avoti   
6.  Pielikumi   
Extract

Mūsdienās pastāv daudz un dažādas kredītiespējas, kuras pēdējo gadu laikā arvien vairāk sākuši izmantot Latvijas iedzīvotāji.
Gandrīz pusmiljons Latvijas iedzīvotāju ir ņēmuši aizņēmumus Latvijas komercbankās. Pēc Baltijas Datu Nama pētījumiem 2004. gadā vairāk nekā 1/5 Latvijas iedzīvotāju jeb 23% aptaujāto vecumā no 15 līdz 74 gadiem bija ņēmuši aizņēmumus Latvijas komercbankās. Absolūtos skaitļus, tas veido apmēram 420 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju. Savukārt salīdzinoši mazāks skaits Latvijas iedzīvotāju, aptuveni 100 tūkstoši, definētajā mērķgrupā ir ņēmuši hipotekāro kredītu mājokļu iegādei, remontam vai celtniecībai.
Tātad, ja jau 2004. gadā iegādājās kredītus attiecīgais Latvijas iedzīvotāju skaits, kas minēts iepriekš, tad jautājums un darba tēma ir Latvijas iedzīvotāju privātpersonu kredītu ņemšanas iespējas Hansabankā. Lai konkrēto tēmu būtu iespējams izpētīt sīkāk, tieši kredītiespējas Hansabankā, jo tā ir ieguvusi galveno balvu laikraksta „Diena” un sabiedrisko attiecību kompānijas DDB Porter Novelli veidotajā reputācijas TOP pētījumā, tā sadarbojas ar Junior Achievment un citām organizācijām.
Šī tēma ir aktuāla, jo kredītiespēju ir daudz un dažādas, kā arī cilvēku, kas vēlas tos iegūt, celt savas dzīves kvalitātes līmeni, optimāli sabalansēt ikmēneša, individuālos vai ģimenes budžetu, lai visas puses būtu apmierinātas.
Viena no galvenajām problēmām ir privātpersonu neinformētība par kreditēšanas noteikumiem un riskiem.…

Author's comment
Atlants