Evaluation:
Published: 21.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Netradicionālās reklāmas attīstība Latvijā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Definīcijas    3
2.  Pētījums un tā elementi    4
2.1.  Pētījuma bāze    4
2.2.  Pētījuma izlase    4
2.3.  Pētījuma process    4
3.  Pētījuma rezultāti un komentāri    5
4.  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    8
5.  Pielikums    9
Extract

Informācijai un uzmanībai vienmēr bija liela nozīme cilvēku dzīvē. Tās palīdz mums augt
un attīstīties, tāpat tas notiek arī ar reklāmu. Reklāmu var salīdzināt ar bērnu, kuram ir vajadzīga
attīstība, ko nodrošina apkārtējais informācijas un uzmanību daudzums, tie noteikti ir vieni no
būtiskiem faktoriem, kas nodrošina reklāmas funkcionēšanu un attīstību. Attīstoties, reklāma var
būt iedalīta dažādos veidos: tradicionāla, netradicionāla, interaktīvā u.t.t, bet svarīgi ir, lai reklāma
sasniegtu savu galvenu mērķi — pievērstu uzmanību un paaugstinātu pieprasījumu.
Latvijā, salīdzinot ar citiem Eiropas valstīm, reklāmas attīstība notiek lēni, un tikai
pēdējus divus gadus mārketinga speciālisti sāka lietot inovatīvus reklāmas veidus. Tas deva
iespēju straujai palielināt netradicionālās reklāmas izmantošanu visos medijos. Tomēr, daži
Latvijas iedzīvotāji vispār nezin, kas ir netradicionālā reklāma, un kādas ir to priekšrocības. …

Author's comment
Editor's remarks
Atlants