Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 1.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 2.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 3.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 4.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 5.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 6.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 7.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 8.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 9.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 10.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 11.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 12.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 13.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 14.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 15.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 16.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 17.
  • Practice Reports 'Pirmsskolas vērojumu prakse', 18.
Extract

4. Secinājumi
1. Bērns pirmsskolā aug un attīstās ļoti strauji.
2. Bērna attīstība līdz septiņu gadu vecumam ir nozīmīgākais personības attīstības posms.
3. Pirmsskolas vecuma beigās bērnam ir mazāk iekšēju ierobežojumu, tāpēc šo periodu var nosaukt par maksimālo viņa spontānās rīcības periodu.
4. Vecākajā pirmsskolas vecumā bērnam svarīga kļūst vajadzība ar patstāvīgu darbību apliecināt sevi, savu neatkarību un varēšanu.
5. Bērna attīstībai piemērota ir vide, kas nodrošina viņa labsajūtu un piederības sajūtu.
6. Pirmsskolā bērnam veidojas pirmā apzinātā mācīšanās pieredze.
7. Katra no mācību jomām dod ieguldījumu kvalitatīvā bērna nākotnē.
8. Galvenais labvēlīgas un atbilstošas mācību vides veidotājs ir pedagogs. Skolotājs ir tas, kurš izraisa bērnos vēlmi pētīt un mācīties un mēģina panākt to, lai šī vēlme nebūtu īslaicīga.

Atlants