Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 1.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 2.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 3.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 4.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 5.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 6.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 7.
  • Presentations 'Definīciju un teorijas analīze par audzināšanas un socializācijas jēdzieniem', 8.
Extract

Secinājumi
1. Socializācija nozīmē procesu, kura indivīds iemacās sabiedrībā dominējošās kultūras sociālas normas, tradīcijas, vērtības un pieredzi.
2. Audzināšana - mērķtiecīgs process, kura rezultātā veidojas cilvēka personība, viņa attieksme pret noteiktām dabas, kultūras, sabiedrības, valsts u.c. būtībām. Audzināsana ir radošais process, kurš var dod cilvēkam tiesības izvēleties un ievērot šo izvēli.
3. Jēdzieniem „socializācija” un „audzināšana” ir tuva nozīme, jo tie nozīmē indivīda individuālo attīstību un noteiktu kultūras, morāles un ētikas normu pielīdzināšanu. Termīni „socializācija” un „audzināšana” saistīti ar personības attīstības procesu, bet raksturo dažādus šīs attiestības aspektus.

Atlants