Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 1.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 2.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 3.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 4.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 5.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 6.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 7.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 8.
  • Research Papers 'Integrēts mārketinga komunikācijas plāns', 9.
Extract

Mārketinga komunikācijas plāns sastāvēs no vairākiem komunikācijas virzieniem, jo šajā produktā būs vairākas atšķirīgas interešu grupas, no kurām katrai nepieciešama savādāka pieeja un metodes. Mērķa grupa būs cilvēki ar invaliditāti gan Latvijā, gan no citām valstīm. Potenciālos klientus plānots uzrunāt pamatā caur dažādām organizācijām un starptautiskiem projektiem, kā arī caur sociāliem tīkliem. Svarīgs atbalsts būs vietējām pašvaldībām, ar kurām plānots komunicēt klātienē, parādot ieguvumus, kurus dos idejas atbalsts. Trešais virziens būs orientēts uz reklāmas kampaņu, lai informētu un reizē izglītotu sabiedrību, izmantojot TV reklāmu, plakātus un bukletus.
Plāna mērķis ir ne tikai izveidot iespējas ceļot un kvalitatīvi atpūsties cilvēkiem ar invaliditāti, bet arī informēt visu sabiedrību par šādu iespēju un kas ir īpaši svarīgi, izglītot cilvēkus par šādas iespējas nepieciešamību.…

Author's comment
Atlants