Evaluation:
Published: 29.01.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Mārketinga stratēģija digitālajā vidē', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga stratēģija digitālajā vidē', 2.
Extract

Noskatoties video rullīti ar Zigurda Zaķīša lekciju par digitāliem rīkiem mārketingā, atbildēt uz sekojošiem jautājumiem.
Kā veidot uzņēmuma biznesa un pārdošanas mērķiem atbilstošu mārketinga
1. stratēģiju?
1.Izpētīt savu mērķauditoriju-saprast,kas ir tavi potenciālie klienti un kas viņiem ir svarīgs.
2.Izveidot saviem mērķiem atbilstošus mērķus-noteikt,ko vēlies sasniegt ar savu mārketinga stratēģiju.
3.Izvēlēties pareizos kanālus-izvēlies,kur tu vēlies sasniegt savu mērķauditoriju,vai tas būtu sociālie mediji,tiešsaistes reklāma vai citi kanāli.
4.Izstrādāt satura plānu-rast interesantu un noderīgu saturu,kas piesaistīs un iesaistīs jūsu mērķauditoriju.
5.Izvērtēt rezultātus un pielāgot stratēģiju-regulāri novērtēt,kāds ir mārketinga stratēģijas efektivitāte un pielāgo to,lai sasniegtu labākus rezultātus.…

Atlants