Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 1.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 2.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 3.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 4.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 5.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 6.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 7.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 8.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 9.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 10.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 11.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 12.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 13.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 14.
  • Research Papers 'RIMI mārketinga komunikācija', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RIMI REKLĀMU ANALĪZE    4
2.  RIMI KOMUNIKĀCIJA SABIEDRISKAJOS MEDIJOS    12
3.  MANS RIMI KARTES PRIEKŠROCĪBAS    14
  SECINĀJUMI    16
Extract

Rimi Latvija ir viens no vadošajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā,
kas piedāvā plašu veikalu tīklu ar dažādiem formātiem, tostarp Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi
Mini un Rimi Express. Uzņēmums ir daļa no Rimi Baltic, kas darbojas arī Lietuvā un Igaunijā.
Rimi pozicionē sevi kā ērtu un pieejamu veikalu tīklu, kas nodrošina kvalitatīvus produktus
un lieliskus piedāvājumus saviem klientiem. Uzņēmums koncentrējas uz ilgtspējīgu attīstību,
nodrošinot videi draudzīgas preces un pakalpojumus, kā arī veicina atbildīgu patēriņu. Rimi savā
komunikācijā izceļ ērtības, pieejamību un kvalitāti, piedāvājot dažādus lojalitātes bonusus, akcijas
un atlaides, kas veicina klientu piesaisti un uzticību zīmolam.
Rimi mārketinga komunikācija ir vērsta uz klientu piesaisti ar ērtu iepirkšanās pieredzi,
regulārām akcijām, lojalitātes programmām un videi draudzīgiem piedāvājumiem. Uzņēmums
aktīvi izmanto dažādus kanālus, piemēram, e-veikalu, sociālos medijus, reklāmas un e-pastus, lai
sazinātos ar saviem patērētājiem. Rimi arī uzsver savu ilgtspēju un atbildīgu patēriņu, piedāvājot
veselīgus produktus un atbalstot sabiedriski nozīmīgas iniciatīvas. Kampaņas un akcijas tiek
mērķtiecīgi pielāgotas dažādām klientu grupām, veicinot ilgtermiņa lojalitāti.
Darba mērķis: Analizēt Rimi Latvija mārketinga komunikāciju, vērtējot reklāmas,
uzņēmuma aktivitātes sabiedriskajos medijos un klienta kartes programmas piedāvātos
ieguvumus.…

Editor's remarks
Atlants