Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 9.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes psiholoģijā', 10.
Extract

Izmanto klasēs, kurās ir raksturīga ekstraversija (tie, kas vērsti uz āru) t.i. tie skolēni, kas vērsti uz aktīvo eksperimentēšanu. Izmanto, lai attīstītu skolēnu prasmi loģiski verbalizēt savas domas. Tā ir autoritāra metode, kura vairāk piemērota skolēniem ar nedisciplinētības problēmām.

Debašu procedūra
Telpa- četrstūrveida formas Zīmējumā parādīts ieteicamais izkārtojums telpā. Kancele ir vieta, kur nostājas tie cilvēki, kuri runā. Ar aplīšiem apzīmēti piesēdētāji jeb novērotāji, šie cilvēki var izvietoties pusaplī gar 1. komandu- kanceli- 2. komandu, tikais ne aiz tiesnešiem.
Ieteikums- var izveidot īpašas atšķirības zīmes, cepures utt., lai uzsvērtu katras lomas būtību!
ĻOTI SVARĪGI- debašu metodes noteikumi un būtība ir jāizskaidro jau iepriekšējā stundā, arī tēmu ir jāizvēlas ātrāk!
Komandas izvēlas nejauši lozējot! …

Author's comment
Atlants