Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 1.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 2.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 3.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 4.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 5.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 6.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 7.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 8.
  • Research Papers 'SIA "Mediju nams" mārketinga plāns', 9.
Extract

Tirgus situācija Latvijā ir dinamiska un mainīga. Katru dienu tā nes negaidītus pārbaudījumus tirgus dalībniekiem katru dienu.
Uzņēmums SIA „Mediju Nams” ir dibināts 2002. gada novembrī, kā AS „Preses Nams” meitas uzņēmums un šobrīd ir koncerna AS „Ventspils Nafta” meitas uzņēmums un tā pamatdarbības veids ir preses izdevumu izdošana.
Dibinot SIA „Mediju Nams” tam tika nodotas visas izdevēja tiesības uz tādiem pazīstamiem prese izdevumiem kā „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Rīgas Balss”, „Vakara Avīze Vakara Ziņas”, „Večernaja Riga” un vēl citiem.
Šobrīd uzņēmumā ir 8 dažādu preses izdevumu redakcijas, administrācija un reklāmas nodaļa, kurās kopumā strādā vairāk kā 160 cilvēki. Lai arī ņemot vērā nozares specifiku, gūt peļņu no saimnieciskās darbības, tomēr nav izdevies, šo 5 gadu laikā uzņēmuma gada apgrozījums ir pakāpeniski palielinājies.
Galvenā uzņēmuma nostāja ir, ka tirgū tiek virzīta un atpazīstamība uzturēta tiek nevis uzņēmuma kā tādam, bet gan produktiem. Līdz ar to uzņēmuma nosaukums, runājot par preses izdevumiem, tiek izmantots ļoti retos gadījumos.
Līdz ar to arī mārketinga projekti tiek gatavoti katram produktam atsevišķi, pamatojoties gan tikai uz uzņēmuma vispārējo pārliecību un tēlu sabiedrībā.
Uzņēmums izdod gan dienas laikrakstus, gan iknedēļas žurnālus. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo tiek izdoti izdevumi, gan jaunākā, gan vecākā gada gājuma cilvēkiem, gan vīriešu gan sieviešu auditorijas pārstāvjiem.
Izdevumu drukāšanas darbi tiek veikti radniecīgā uzņēmuma – „Preses Nams” tipogrāfijā.
Uzņēmuma iepriekšējā mārketinga plāna mērķis tika sekmīgi sasniegts – ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīta plašāka lasītāju auditorija. …

Author's comment
Atlants