Evaluation:
Published: 20.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 1.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 2.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 3.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 4.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 5.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 6.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 7.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 8.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 9.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 10.
  • Research Papers 'Krāsu psiholoģija reklāmās', 11.
Extract

Lielu daļu informācijas par ārējo pasauli cilvēks uztver ar jūtām, 90% no zināmā – ar redzi. Apkārtējos priekšmetus, cilvēkus un skatus ir iespējams identificēt arī bez krāsas – ar formas, kustības, tumšā un gaišā uztveri. Tomēr krāsa piedāvā daudz plašākas iespējas atšķirību noteikšanai.
Katram cilvēkam kāda krāsa šķiet tuvāka un patīkamāka par citām, un izraisa pozitīvas emocijas. Gluži neapzināti ikviens no mums izvēlas krāsu, kas saskan ar noteiktu dvēseles stāvokli un gandrīz pilnībā raksturo šī cilvēka noskaņojumu konkrētajā brīdī. Krāsa var dziedēt, būt pozitīvi rosinoša vai arī nelabvēlīgi iedarboties uz mūsu psihi un fizisko stāvokli. Krāsa var priecēt, biedēt, uzmundrināt, šokēt.…

Author's comment
Atlants