Author:
Evaluation:
Published: 03.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 1.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 2.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 3.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 4.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 5.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 6.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 7.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 8.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 9.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 10.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 11.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 12.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 13.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 14.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 15.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 16.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 17.
  • Practice Reports 'Prakses dienasgrāmata', 18.
Extract

20.03.2012.
Bērnu rehabilitācija Darbības mērķis: –
1. Iepazinos ar rehabilitācijas bērnu nodaļu.
2. Iepazinos ar bērnu rehabilitācijā izmantojamām metodēm un to nozīmi (Bobata metode, masāža, fizikālā terapija, Vjota terapija, Reitterapija).
3. Novēroju smilšu terapiju seansi. Iepazinos ar citiem terapijas kabinetiem (sensora terapijas, mākslas un mūzikas terapijas, Mantesori metodikas,).
1. 4. Iepazinos ar māsas galvenajiem darbības principiem strādājot bērnu rehabilitācijā (īsas un ilgtermiņa rehabilitācijas plāniem).
2. 5. Iepazinos ar palīgierīcēm, ko lieto bērnu kustības traucējumu gadījumos.

Author's comment
Atlants