Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 1.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 2.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 3.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 4.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 5.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 6.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 7.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 8.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 9.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 10.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 11.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 12.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 13.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 14.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 15.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 16.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 17.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 18.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 19.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 20.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 21.
  • Research Papers 'Mobilo ierīču lietošana stundu laikā mācību vajadzībām Dobeles Valsts ģimnāzijā', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Literatūras apskats par tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā    6
1.1.  Mobilo ierīču izmantošana Eiropas valstu skolās    6
1.2.  Mobilo ierīču izmantošana Latvijas skolās    7
2.  Metodoloģija    8
2.1.  Anketēšana    8
2.2.  Eksperiments    8
3.  Pētījuma rezultāti un analīze    9
3.1.  Dobeles Valsts ģimnāzijas skolēnu aptauja par mobilo ierīču izmantošanu mācību procesā    9
3.2.  Pēc nejaušības principa izvēlētu Latvijas skolēnu aptauja par mobilo ierīču izmantošanu mācību procesā    12
3.3.  Dobeles Valsts ģimnāzijas skolotāju aptauja par mobilo ierīču izmantošanu mācību procesā    15
3.4.  Eksperiments    16
  Secinājumi    19
  Literatūras un avotu saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

Secinājumi
1. Dobeles Valsts ģimnāzijā 92% tiek lietotas tehnoloģijas mācību procesā.
2. 77% no skolotājiem Dobeles Valsts ģimnāzijā mācību procesā izmanto mobilos telefonus.
3. Skolēni Dobeles Valsts ģimnāzijā uzskata, ka mobilās ierīces būtu visvairāk nepieciešams izmantot angļu valodā, matemātikā un vēsturē.
4. Aptuveni 94% no pētījuma dalībniekiem apgalvo, ka testa pildīšana mobilajā aplikācijā un interneta vietnē Quizizz.com palīdzēja atkārtot mācīto vielu.
5. 95% no pētījuma dalībniekiem patika strādāt ar šāda veida mobilo aplikāciju un interneta vietni.
6. Apmēram 66% no pētījuma dalībniekiem būtu gatavi izmantot šāda tipa mobilo aplikāciju un interneta vietni pēc iespējas biežāk, lai padarītu mācību stundas interesantākas.

Author's comment
Atlants