Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 1.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 2.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 3.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 4.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 5.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 6.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 7.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 8.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 9.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 10.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 11.
  • Presentations 'Šalvas Amonašvilli pedagoģiskie uzskati', 12.
Extract

Humānā pedagoģija un humāns cilvēks
Definējot, kas ir humānā pedagoģija, profesors atzīmē, ka tā ir barība sirdij;
humāns cilvēks – mirstīgais cilvēks kas meklē nemirstību, cilvēks, kas sevi izzina un kas sevī meklē saikni ar Dievu, atklāj dzīves jēgu, izzina pats sevi.

Humāns pedagogs
Humāns pedagogs ir tāds pedagogs, kas ar mākslu apveltīts un kurš vērš bērna uzmanību uz iekšējo pasauli, dzīves jēgu un aicina aizdomāties par savu nākotni.

Spēcīgi un ar sevi darboties rosinoši izskanēja Š. Amonašvilli vārdi: “Humāns pedagogs ir tas, kurš meklē. Pats meklējums jau ir humānais skolotājs.”

Humānā pedagoģija
Humānā pedagoģija ir bērncentrētā pedagoģija,

Humānas pedagoģijas stūrakmeņi ir
skolotājs,
mācību process,
viss, kas saistīts ar bērna personību, tie nav atdalāmi, tas ir viens vesels un vienots.

Author's comment
Atlants