Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 1.
  • Summaries, Notes 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 2.
  • Summaries, Notes 'Valodas apguves nozīme pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem', 3.
Extract

Valoda – ikdienā tas ir tik pašsaprotami, ka reti kurš piedomā par tās tīrību, bagātību, skanējumu, nepieciešamību. Valoda skan, valodu izmanto, to lieto, tas ir domāšanas spogulis un saziņas līdzeklis, tas ir katra cilvēka personības atspulgs.

Psiholoģijā L.E. Borns un N.F. Ruso valodu raksturo kā simbolu sistēmu, kas ir pamats apkārtējās pasaules simboliskajām reprezentācijām psihē.1

A. Vorobjovs norāda, ka valodā atsevišķs vārds parasti neizsaka notikumu vai attieksmi, t.i., nevar noformulēt sarežģītu domu. …

Author's comment
Atlants