-
Sociālo tīklu lomas izvērtējums Rīgas četrzvaigžņu viesnīcu produktu pārdošanā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Sociālo tīklu attīstība, veidi un pielietojums mūsdienās | 7 |
1.1. | Sociālo tīklu vēsture un lietošana mūsdienās | 10 |
1.2. | Sociālo tīklu veidi un iedalījums | 15 |
1.3. | Sociālo tīklu mērķauditorija | 16 |
1.4. | Pasaulē un Latvijā populārākie sociālie tīkli un to novērtējums | 18 |
1.5. | Specializētie tūrisma tīkli | 22 |
2. | Sociālie tīkli kā mārketinga instruments | 24 |
2.1. | Sociālo tīklu ietekme uz biznesa un tūrisma vidi | 26 |
2.2. | Sociālo tīklu izmantošana Latvijā un pasaulē | 33 |
3. | Pētījuma metožu raksturojums | 37 |
4. | Rīgas 4* viesnīcu produktu pārdošanas iespējas un to novērtēšana | 39 |
4.1. | Viesnīcu profilu novērtējums sociālajos tīklos | 40 |
4.2. | Viesnīcu produktu pārdošanas novērtējums | 42 |
4.3. | Problēmas un to risinājuma iespējas produktu pārdošanai sociālajos tīklos | 49 |
Secinājumi | 50 | |
Priekšlikumi | 51 | |
Izmantotā literatūra un avotu saraksts | 52 |
SECINĀJUMI
1. Šobrīd Latvijā uzņēmumu vidū populārākie sociālie tīkli ir Facebook un Twitter, kas sakrīt ar darbā apskatītajiem pētījumiem citās valstīs;
2. Par uzticamākajiem avotiem saistībā ar viesnīcām un viesu atsauksmēm, respondenti uzskata sociālos tīklus, salīdzinājumā ar mājas lapas atsauksmēm;
3. Efektīvu darbību sociālajos nodrošina zinošs šajā jomā, katra atsevišķā uzņēmuma darbinieks, kurš aktīvi komunicē sociālajos tīklos;
4. Joprojām ne visas 4* viesnīcas izmanto sociālos tīklus viesnīcas produktu pārdošanai;
5. Gan ārzemēs, gan Rīgā cilvēkiem ir būtiski, ka viesnīcas rīko konkursus un sniedz atlaides sociālo tīklu sekotājiem, tādā veidā sniedzot tūlītēju labumu klientiem;
6. Salīdzinot ar iepriekšējos gados veiktajiem pētījumiem, būtiski ir uzlabojusies Rīgas 4* viesnīcu abpusējā kominikācija ar klientiem;
7. Darba sākumā izvirzītais jautājums apstiprinājās – Rīgas 4* viesnīcas produktīvi izmanto sociālos tīklus, lai veicinātu produktu pārdošanu un nodrošinātu lielāku peļņu;
8. Sociālie tīkli kļūst arvien populārāki viesnīcas izvēles procesā un efektīvākais veids, kā piesaistīt klientus saziņai šajās tīmekļa vietnēs, ir piedāvāt tiem kādas atlaides vai citas privilēģijas viesnīcas produkta saņemšanai;
9. Jo aktīvāk uzņēmums komunicē sociālajos tīklos, jo augstākās pozīcijās tas atrodas interneta meklētājprogrammās un tādējādi palielina iespēju, ka cilvēki izvēlēsies tieši to viesnīcu;
10. Viesnīcas sociālo tīklu sekotāji vēlas iegūt tūlītēju labumu sev – atlaides vai balvas
PRIEKŠLIKUMI
1.Rīgas 4* viesnīcām sociālo tīklu profilos vajag vairāk fokusēties uz ievietotās ziņas oriģinalitāti, nevis ziņu daudzumu, jo to galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus ar viņiem vajadzīgo piedāvājumu.
…
Ievads....................................................................................................................................5 lpp. 1. Sociālo tīklu attīstība, veidi un pielietojums mūsdienās...................................................6 lpp. 1.1. Sociālo tīklu vēsture un lietošana mūsdienās...........................................................10 lpp. 1.2. Sociālo tīklu veidi un iedalījums..............................................................................15 lpp. 1.3. Sociālo tīklu mērķauditorija.....................................................................................16 lpp. 1.4. Pasaulē un Latvijā populārākie sociālie tīkli un to novērtējums..............................18 lpp. 1.5. Specializētie tūrisma tīkli.........................................................................................22 lpp. 2. Sociālie tīkli kā mārketinga instruments.........................................................................24 lpp. 2.1. Sociālo tīklu ietekme uz biznesa un tūrisma vidi.....................................................26 lpp. 2.2. Sociālo tīklu izmantošana Latvijā un pasaulē...........................................................33 lpp. 3. Pētījuma metožu raksturojums........................................................................................37 lpp. 4. Rīgas 4* viesnīcu produktu pārdošanas iespējas un to novērtēšana................................39 lpp. 4.1. Viesnīcu profilu novērtējums sociālajos tīklos.........................................................40 lpp. 4.2. Viesnīcu produktu pārdošanas novērtējums.............................................................42 lpp. 4.3. Problēmas un to risinājuma iespējas produktu pārdošanai sociālajos tīklos............49 lpp. Secinājumi ..........................................................................................................................50 lpp. Priekšlikumi.........................................................................................................................51 lpp. Izmantotā literatūra un avotu saraksts.................................................................................52 lpp. Pielikumi.............................................................................................................................59 lpp.
Anotācijas nav. Pielikumu nav.