Evaluation:
Published: 07.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 13.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 14.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 15.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 16.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 17.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 18.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 19.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 20.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 21.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 22.
  • Practice Reports 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 23.
Extract

Pirmdiena
Apakštemats – Ūdens pārvērtības
Dominante – matemātika
Pakārtotie darbības veidi – iepazīstināšana ar dabu, runas attīstīšana, mūzika
Mērķis dienai – ieinteresētas attieksmes un sajūtu pieredzes veidošana caur dažādām aktivitātēm, emocionāli pozitīvas attieksmes veidošana pret apkārtējo vidi ziemā.
Uzdevumi:
1. veidot izpratni par jēdzienieniem – atkala, atkusnis, apledojums (intelektuālā joma);
2. aktivizēt vārdus, kas raksturo dabas norises ziemā - atkala, atkusnis, apledojums (intelektuālā joma);
3. pilnveidot priekšstatu par ūdens dažādiem stāvokļiem un gūt pozitīvas emocijas, veicot pētījumu ar sniega piku, ledu, lāstekām (intelektuālā/ emocionājā joma);
4. nostiprināt izpratni, ka lielumi ir dažādi: smags-viegls, vispirms rokās, pēc tam uz svariem sverot sniega pikas, lāstekas (intelektuālā joma);
5. veidot priekšstatu, ka svars nemainās, mainoties tikai formai, sverot sniega piku un pēc tam izkusušo ūdeni (intelektuālā joma).

Author's comment
Atlants