Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 1.
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 2.
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 3.
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 4.
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 5.
  • Summaries, Notes 'Spēļu izmantošana dabas zinību stundās', 6.
Extract

Īss apraksts par spēli:
Šajā spēlē tāpat kā Kima spēlēs, ir vajadzīga laba atmiņa. Taču atšķirībā no Kima spēlēm, kurās priekšmeti, kurus uz īsu brīdi parāda spēles dalībniekiem un kuri tiem ir jāiegaumē, mainās, spēlē „Atmiņa” spēles piederumi ir vieni un tie paši: pavisam apmēram 100 kartītes ar dažādiem attēliem, un katrs attēls ir pārstāvēts divas reizes. Kartītes ar attēliem uz leju sajauc un taisnstūra vai kvadrāta veidā izliek uz galda. Katrs spēlētājs pēc tam drīkst pacelt 2 kartītes. Pretējā gadījumā spēli turpina nākamais dalībnieks. Spēlētājiem jābūt ar labu atmiņu, jo jāievēro, kādas kartītes iepriekšējie spēlētāji ir pacēluši un kur tās atrodas. Ja spēlētājs kartītes nevar paņemt sev, viņam tās jānoliek atpakaļ turpat, kur tās bija. Ja kārtība, kādā stāv kartītes, tiktu izjaukta, spēle zaudētu savu jēgu. Uzvar tas, kurš, pateicoties labai atmiņai (un krietni daļai veiksmes ), ir savācis visvairāk attēlu pāru. ( Skat., 1.att.) Kad skolotāja ir izskaidrojusi spēles noteikumus, skolēni aktīvi piedalās spēlē. Skolotāja seko līdzi vai skolēni izprot spēles noteikumus un viss norit godīgi. Spēlējot spēli „Atmiņa” skolēni pilnveido zināšanas par dzīvnieku daudzveidību un trenē atmiņu.
Spēlējot spēli „Atmiņa” dabas mācību stundā, tā veicina tās dalībnieku izziņas spēju attīstību, liek apgūt jaunas zināšanas, prasmes un izmantot jau tās, ko apguva iepriekšējā stundā, pilnveidojot savas zināšanas par dzīvnieku daudzveidību, kā arī skolēni trenē savu atmiņu.

Author's comment
Atlants